mandag 12. april 2010

nr. 200!

Nå har jeg kommet til innlegg nr.200! Det har tatt en stund, men gurimalla så herlig.
Lite har skjedd i det siste, i helgen var jeg bare rolig og jobbet.
Ragne sov hos foreldrene mine lørdag - søndag, da jeg skulle på jobb på søndagen.
Jeg jobbet sammen med Kristin som ikke akkurat er kjedlig.


Kristin spiser en litt bedre frokost på jobb.
Dette var det hun spiste, ser det ikke godt ut? :p

Det var sånn passelig med kunder.  Noen ganger var det stress, andre ganger ikke.
Det er så snedig, de kommer som en sånn saueflokk.
Først er det ganske rolig, så kommer flokken.. Så blir det rolig igjen, så kommer det enda en flokk.
Slik var det i hele går. Da det ikke var noen kunder der, hverken ute eller inne tok vi med oss kaffe og kakao og satte oss ute i sola.


Kristin koser seg ute med kaffen sin.
Akkurat nå sitter jeg på skolen. Jeg leverte Ragne i barnehagen og dro min vei til skolen.
Idag har vi produksjon, noe som er ganske gøy. Jeg skal ordne noen plater osvosv, mens de andre skal skru bil! Jeg vil også skru bil! (menmen, det blir sikkert min tur snart også..)






Q: Hva har du gjort i helgen?

1 kommentar:

  1. høres vældi kjent ut ja! e på esson på arbe no æ, å d e itj akkurat my som skjer ;) Sekkert litt mær følk innom t dåkk da, sia dåkk e atme E6. Får sats på at d bli litt mær følk her å når d bli ny stasjon :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3