onsdag 5. mai 2010

lenge siden sist ..

Nå er det ganske lenge siden sist jeg har blogget og det er pga russetiden!
Jeg har ikke gjort så alt for mye men, litt har jeg jo gjort.
Men det trenger jeg ikke å skrive her for å si det slik.

Idag er det onsdag, jeg har fri sammen med snuppa mi.
Ragne ligger i vogna si og har dupp nå, hun er ikke helt i form.. Dårlig i magen osv.
Jeg sitter godt i sofaen og slapper av på babyverden forumet.
Er så mye rart å se på der, + en haug med koselige damer på juni09 forumet hvor jeg holder til.
Planene for i dag er:

-Slappe av
-Prøve å få rydda litt.
-Forhåpentligvis lage middag (forslag?)

-Trille en liten tur?

Jeg har også planer om å sende bort Ragne sammen med Jon Arne, så jeg muligens får rydda, vaska skikkelig her.  Det er iallefall umulig å få gjort det når Ragne er våken og hjemme. Hun er jo helt gal etter moppen!

Gleder meg til sommeren.
Q: Hva liker du å gjøre når du har fri?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3