fredag 21. mai 2010

nettproblemer..

Jeg tenkte jeg skulle legge ut bildene som ble tatt 17.mai, men den gang ei.
Macen min er litt rar for å si det slik, jeg får ikke nett på den.
Den finner nettet og alt, men den vil liksom ikke.
Skjønner fint lite akkurat nå, og savner macen min ganske mye. Jeg låner for øyeblikket pc`n til Jon Arne, da han ikke er hjemme. Det er så uvant med windows at jeg blir nesten litt syk inni meg.

Ragne sover godt i senga si, og jeg drikker cola og ser norske talenter.
Senere ikveld har jeg planer om å gå ned i hopla for å ta sol. Kanskje ta med meg speilrefleksen min og ta litt bilder ute ved sjøen også. Det er så fint der nede, er nesten som en annen verden!

Sommeren har også kommet til trøndelag. Har vært skikkelig fint vær idag, og ganske varmt.
Håper det holder seg slik i mange uker framover nå, men imorgen fra kl. 16:00 syns jeg det skal være overskyet og kaldt, da skal jeg nemmelig på jobb!

Ettersom at jeg ikke sitter på macen, med alle bildene mine så slenger jeg ut noen skikkelig koselige bilder fra weheartit.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3