torsdag 6. mai 2010

sovedyr

Idag er Ragne ett skikkelig sovedyr.
Hun har sovet siden klokken ni idag tidlig.
Gleder meg til hun våkner, da blir det stell og muligens lunsj ute på plena utenfor leiligheten.

Lurer på om jeg skal ta med snuppa bort så vi får kjøpt hagemøbler og sandkasse til hun også.
Hadde vært supert med en lekeplass i nærheten også, men neida. Eneste lekeplassen vi har her er den som er på de forskjellige barnehagene i bygda.
Kan jo nesten ikke bare ta med meg Ragne dit, når hun har fri eller da.

Været idag er supert. Lurer på om jeg skal få tatt med meg kamraet mitt ut i dag, for å knipse litt bilder av snuppa og det nydelige været. Håper bare at været holder seg slik i en god stund fremover nå da,
I begynnelsen av mai var det jo masse snø, regn og bare dritt vær.
skulle nesten tro vi var i begynnelsen på desember.

Q: Hva skal du gjøre idag? Hvordan er været hos deg?


1 kommentar:

  1. sv; takk for kommentar, will remember ;) Håper du får ei fin helg! Take care! :D

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3