tirsdag 22. juni 2010

kontroll

Da var kontrollen overstått.

27.April.2010 : Lengde; 72,5 Hodeomkrets: 46 Vekt: 8630g

22.Juni.2010 : Lengde; 76 Hodeomkrets: .. Vekt: 8700g


(photo:weheartit.com)
Snuppa har ikke gått opp så mye i vekt, men det er pga ørebetennelsen.
Vi skal tilbake i neste uke (29.Juni.2010) for å veie henne igjen så jeg håper hun har gått opp masse i vekt til den gang.


Igår var jeg til en vennide av meg og fikset øyenbrynene mine.
Noe jeg skulle gjort for lenge siden, det var en hel jungel over øynene mine og jeg så ikke ut.
Brynene mine vistes knapt også, pga de var så lyse. Jeg hadde kjøpt farge og dro ivei for å få de fikset.
Hun nappet og farget de, og jeg er suuuper fornøyd! Endelig har jeg bryn.

Nå sover Ragne, jeg skal spise også drar vi på bursdag til mormor/oldemor.




2 kommentarer:

  1. God bedring t litj tuppa di <3
    itj artig å ha syke onge nei :/ åsså så kjipt når dem ikke spis nå my mat :( blir så slapp

    SvarSlett
  2. Ikke bry deg så mye om hva ho der helsesøstra sier du Tina, barna vokser i rykk og napp. Bare vent til Ragne friskner til du, så skal du se at det blir greit igjen! God bedring klem fra Eskil til Ragne :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3