torsdag 3. juni 2010

dagen idag..

Jeg, Ragne og Kristin tok turen i min røde volvo til Levanger idag.
Det var nemmelig 50% avslag på alle varer på BikBok, så vi måtte jo dit å se om vi fant noe brukbart.
Selv kom jeg hjem med en t-skjorte, en singlett og en kjole. Er ikke helt sikker på hva Kristin kjøpte men tror det var en topp og ett driit stilig skjørt.

Ragne satt i vogna og var skikkelig super. Eneste hun gjorde var å passe på alle klærne som ble lagt i vogna som vi skulle prøve litt senere.
Etter vi hadde surra inne på BikBok i en godstund gikk vi bort for å ta en liten smoothie-pause.


Ragne gleder seg til å få smake på smoothien til fadder-Kristin!

"hmm.. smaker litt.. rart kanskje.."

"dette var jo egentlig litt godt jo!"
Da vi var ferdig på levanger dro vi hjem til leiligheten.
Kristin ble også med dit, så vi satt å nerdet litt på macene våre før vi dro på møte på esso.
Da møtet ble ferdig dro jeg hjem til foreldrene mine for å hente Ragne som hadde vært der mens jeg var på møte.
Vi dro hjem etter en liten stund, da sto bading på planen før kveldsmat og sengen!

Kristin hadde lyst til å ha meg med på fisketur, så Jon Arne ga Ragne kveldsmat og la henne ned i kveld også, så nå sover begge søtt i senga! (De sovner alltid sammen når Jon Arne skal legge Ragne, håper det blir bedre når Ragne får seg eget soverom.. venter bare på at ryddefeen skal komme å ta alle klærne som ligger strødd over gulvet på rommet som skal bli Ragne sitt!!)

En ganske så glad Kristin, selv om hun ikke fikk fisk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3