mandag 28. juni 2010

Gi meg energi! + bilder fra helgen

Ragne er i barnehagen nå. Jeg skal bare være hjemme og prøve å få gjort mest mulig.
Vaske klær, klippe plen, tørke klær, legge opp klær osv osv osv.
Alt dette tror jeg blir ganske tungt idag, jeg satt oppe med Kristin i natt til klokken 4.
Jeg gikk for å sove da hun dro, men jeg fikk ikke sove før i 6, halv 7 tiden.
Har blitt skikkelig forkjølet, noe som jeg selv kan til.
Var nemmelig på fest i helgen, i en liten søt kjole.


Jeg og Janne hadde pynta oss for annledningen, Kathrine og Camilla hadde bursdagsfest.
Thomas, Pia, Carolin og meg koser oss ;)

Meg og Kristin, trenger ikke si mer.

Festen var da koselig den, selv om den ikke endte opp slik jeg hadde håpet på.

Nå må jeg nok avslutte bloggingen for nå, skitten tøyet roper på meg!
Ha en fin mandag!♡

(photo: Kristin)



1 kommentar:

  1. Der blåfarga på kjolen va råfin ått dæ, tina :D

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3