onsdag 16. juni 2010

god natt..

Skal snart finne sengen etter 6timer på jobb.
Imorgen blir det enda 6.timer på jobb og fredag blir det 6.timer med jobb.
I helgen har jeg fri, for da blir Ragne nemmelig 1år!
Satser på at det blir ett lite bilderas av snuppa mi da, hun er jo så glad i å bli tatt bilder av også.

Ellers så er det lite som skjer fremover nå.. Snuppa blir 1år og jeg skal jobbe, jobbe og jobbe.
Jeg jobber mest på kvelden, så det blir masse Ragnekos også bortsett fra når hun skal i barnehagen da.
Da skal jeg være hjemme og kose meg med pusen, rydde, vaske og styre.
Håper det ordner seg til slutt.

Q: hva skal du i helgen?


1 kommentar:

  1. Hei!
    Nå har du fått en ny følger av bloggen din!:) Morsomt å se at det er flere bloggere her ute som er fra Trøndelag!:)
    Datteren din er aldeles nyydelig foresten, så mange fine bilder av henne!

    Ha en fin kveld!:)

    barnelatter.blogspot.com

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3