torsdag 10. juni 2010

Herlig vær!

Idag er det skikkelig herlig vær ute! Sola skinner og tempraturen er fin.
Jeg og Ragne har vært ute i hele dag, noe som er skikkelig koselig når tuppa er i humør.
Vi har allerede trillet en liten tur på butikken, der var det tilbud! 3 stk dvd filmer til 99,- om du er coop medlem er ikke så værst, jeg hadde jo selvfølgelig ikke penger på kortet så jeg fikk skrevet det opp så jeg får betalt senere idag.

Dere må bare fortsette å stemme på Ragne også. (Trykk på bildet på sidelinjen, så kommer dere inn på siden hvor dere kan få stemt)

Akkurat nå sover Ragne, så jeg skal prøve å få ryddet litt (igjen).

Senere idag blir det muligens å dra opp til foreldrene mine å leke litt i sandkassen igjen, Ragne elsker det.
Tror kanskje vi må bygge en sandkasse ved leiligheten også.  Ragne blir jo 1år snart, så vi får se om det blir noe sandkasse til bursdagen hennes.


Q: Hvordan er været hos dere?





5 kommentarer:

  1. Her er det grått og 19 grader. Ikke helt sommer, men nesten.

    SvarSlett
  2. Hei Tina!
    Takk for kommentar, veldig kjekt at tutorialen min var forståelig:) Grunnen til at vannmerket blir lite på bildene dine er nok fordi du ikek har forminsket bildene. (og brushes går ikke an å lage på mer enn 2500px). Men det er uansett greit å forminske. Så det første du bør gjøre når du skal bruke et bilde til blogg er å forminske det (husk å bevare originalen i full størrelse). Det gjør bildene mindre attraktive for andre og de er lettere å jobbe med hvis du skal redigere. Jeg pleier å sette bildene på 500 x 750px og da er brushen du har laget mer enn stor nok:) Lykke til! - Heidi

    SvarSlett
  3. Ragne er forresten supersøt!<3

    SvarSlett
  4. Sv: Okei, synd du ikke ble helt fornøyd da :s
    Var kjempemorsomt på fotballtrening, deilig å starte på igjen ; )

    SvarSlett
  5. Så nydelig bilde av jenta di. Kjempe søt blogg :-)
    Ha en fin dag, her på østlandet regner det ...

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3