onsdag 16. juni 2010

kuldegrader ..

Syns ikke det var så veldig koselig å stå opp i dag tidlig.
Det er iskaldt i leiligheten, nesten så jeg må ha på Ragne ullklær (som jeg har pakket bort for lenge siden!)
Det er jo sommer nå, men hvor er sommeren?

Litt sånn egentlig så hadde det vært koselig med ett hus, eget hus. Med vedfyring og koselig lys stue. Fint kjøkken og soverom til Ragne som hun bare kan flytte rett inn til. Det hadde vært noe det.

Jeg tror kanskje pusen fryser også, for den graver seg ned i pleddet som ligger i sofaen. 

Senere idag, har jeg planer om å prøve å få rydda litt.
Skal fortsette med prosjektet; "barnerommet"
håper på å få gjort litt idag, når Ragne skal sove.

photo: weheartit.com

Q: Hva skal du idag?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3