søndag 20. juni 2010

Mimreutfordring

Jeg har blitt utfordret av Lille Ida.

Reglene er som følger:
1. Bukke, nikke, neie og si pent tusen takk
2. Gjengi bildet som ble publisert på bloggens 10. innlegg.
3. Linke bildet til det tilhørende innlegget
4. Sende videre

Tusen tusen takk for mimreutfordringen Lille Ida! :) *Bukkenikkeneie*

Innlegg nr.10 på bloggen min heter;
Fra Mobilen: Lua mi!
Dette innlegget ble skrevet søndag 8.mars.2009.
Det var fra den tiden da jeg gikk gravid med snuppa mi og hadde dilla på strikking.
Jeg starta på en lue som jeg hadde store planer for.
Det eneste som var på det innlegget, var ett bilde av denne lua:
Lua ble aldri ferdig, og den ser akkurat slik ut idag også. Den ligger nederst i hobbykurven min, der ligger den godt.

Morro å se tilbake på ting, på hva jeg har gjort og ikke gjort.
Jeg må nesten takke Lille Ida igjen for utfordringen.

Jeg sender den videre til:

Noe på hjertet♥
Therese
Marianne
Hege

Ha en fin kveld videre ♥



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3