tirsdag 22. juni 2010

ørebetennelse

Ragne har ørebetennelse. Vi var på legevakten 20.juni, der hvor de sjekket hun.
Hun var ganske slapp også, så de mente at hvis vi ikke fikk i henne noe mat og hun hadde diare over lengre tid så måtte hun innlegges.

Idag er hun i litt bedre form, men fortsatt ikke helt bra. Hun spiser ikke så mye, men drikker en god del.
Jeg har i allefall fått i hun medisinen som hun skal ha hver morgen, midt på dagen og på kvelden.

Senere idag skal vi på 1års kontroll. Lurer på om helsesøster har noe fornuftig å si, kommer garantert til å få høre at Ragne har gått ned i vekt og at vi må gi henne mat.
HALLO, jeg gir henne mat, men hun har ikke lyst på mat når mandlene er hovnet opp.
Sist vi var på kontroll hadde Ragne nettopp fått to tenner, hun har aldri lyst på mat når hun får tenner.
Da fikk vi også streng beskjed om å gi dattren vår mat!!
Så jeg er spent på hvordan det blir idag jeg. Oppdatering kommer etter vi har vært hos helsesøster

Ha en fin tirsdag ♥

1 kommentar:

  1. Lykke til hos helsesøsteren. Er ikke bare bare med de små,men når de er sulten så spiser de. Så det skal nok gå bra. God bedring til lillegullet.
    Ha en vidre fin dag.
    Klem fra Christina

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3