tirsdag 8. juni 2010

Rydde, rydde, rydde..

Jeg holder på å rydde på det som en gang skal bli soverommet til Ragne.
Jeg har fått masse klær i komoden som vi fikk satt inne på badet igår kveld, der skal nemmelig Ragne ha alle klærne sine så jeg også får ha klærne mine ett sted (som da blir på det kommende soverommet til Ragne)
Det er masse som gjenstår enda, men håper at hun kan flytte inn på rommet iløpe av denne uken.
Jeg er nemmelig ganske lei av at Ragne ikke skal sove i sprinkelsengen sin på soverommet vårt.
Hun hylgriner om jeg legger henne der når hun skal sove til natten, så det ender somregel opp med at jeg eller Jon Arne må ligge sammen med henne i sengen vår, noe som jeg ikke liker i det hele tatt.
Det er jo selvfølgelig kjempe koselige å ligge der med Ragne, men for en uvane!
Håper det går greit å få hun til å sove på eget rom i allefall.


Ellers så er jeg litt usikker på hva jeg skal ha på soverommet hennes, hun kommer til å ha sengen sin der og kleskapet(hvor jeg skal ha klærne mine) ellers så vet jeg ikke om noe annet som hun kan/skal ha på rommet sitt.. hun kommer jo til å ha alle bamsene sine der. Og muligens en hylle som jeg kan ha babysitteren på og nattlyset hennes.
Jeg trenger virkelig inspirasjon! Så nå vil jeg se hvordan rommet til barne ditt ser ut og hva dere har der.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3