torsdag 15. juli 2010

sommerkos

Ragne sover litt i vogna si mens jeg sitter i paviljongen til foreldrene mine.
Vi har sovet her i natt, da vi holder på å flytte.


Her sover Ragne godt i vogna.
1.stk sulten meg venter på pølsene.

Nå sitter jeg bare å venter på at pølsene skal bli ferdig, så skal jeg storkose meg med Salat m/ masse mais, kylling og makaroni, pølser, fetaost og potetsalat.

Når jeg er ferdig spist og stappmett blir det å slappe av litt før vi drar opp til huset igjen for å sortere litt klær som skal inn i kleeskapet.

Har tatt en del bilder idag også, som kommer til å havne på bloggen iløpe av natten.
Kristin kommer innom ikveld også, for nå er macen hennes endelig grei igjen!

EDIT: Nå kom maten, NÅ skal jeg kose meg!



Ha en fin sommerdag videre!✿
*Blogger senere ikveld også*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3