tirsdag 31. august 2010

Feber tuppa.

Er hjemme fra skolen idag, Ragne er hjemme fra barnehagen.

Hun har feber og er ikke helt i form.
Jon Arne er også hjemme, så nå koser vi oss som bare det.
Har fyrt opp i ovnen og Ragne leker seg med gåbilen sin.

Senere idag lurer jeg på om jeg skal lage noe godt til ikveld. Det er nemmelig fast tv-kveld ikveld med Hotel Cæsar, greys anatomy og privat praksis. Noe som jeg må få med meg.

Kanskje dere har noen forslag til hva jeg kan lage fornoe godt til i kveld?


2 kommentarer:

  1. Uff da, ikke moro når de får feber disse småtrolla..:/ Men de blir somregel fort friske igjen da!:)
    Jeg lurer på om jeg skal kose meg med ost og kjeks ikveld til Grey's, det er bestandig godt.. Og kanskje et glass hvitvin..;)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3