tirsdag 10. august 2010

Fornuftig fisketur

Dagen idag endte opp med fisketur sammen med Kristin.
Vi dro på en brygge nede ved sjøen, og jaggu fikk vi fisk. De var ikke store, men morro var det.
Er usikker på hvilke fisker vi fikk, men det har jo ikke noe å si.


Her er 2/3 fisker som jeg fikk! Er det noen av dere som kanskje vet hvilke fisker dette er?
Etter fisketuren var det tid for å hente Ragne som hadde storkosa seg i barnehagen.
Vi dro hjem, spiste middag og kosa oss. Da Jon Arne kom hjem dro jeg til foreldrene mine for å skrive ut CV´n min og levere den ut til steder jeg håper på å få jobb.

Da jeg kom hjem igjen tok jeg med meg Ragne opp i skogen hvor vi fant blåbær, en av favorittene til Ragne.

Nå skal jeg kose meg med is og kveldens episode av Greys´s Anatomy og Privat Praksis.

Ha en fin tirsdagskveld!✩

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3