tirsdag 10. august 2010

fornuftig ting, eller fisketur?

Idag fikk jeg endelig levert Ragne i barnehagen.
Ikke til rett tid, men i rundt ti tiden.
Hun har blitt ganske glad i å sove lenge og sovne sent på kvelden så håper det hjelper på at hun har begynt i barnehagen igjen, og at hun er sliten når hun kommer hjem.

Jeg tenkte jeg skulle gjøre noe fornuftig idag, ettersom at hun ikke er hjemme.
men jeg dryger det til imorgen istede, mangler fortsatt noen opplysninger på huset som vi leier osv så det skal vi prøve å finne ut iløpe av dagen, så blir det en tur på NAV imorgen istede.

Fikk melding av Kristin iste også, hun lurte på om jeg ville være med ned ved sjøen å fiske.
Sier jo ikke nei takk til det, så jeg dryger husvaskingen til imorgen også jeg.
Nå skal jeg kose meg med fisking og bare slappe av for en gangs skyld.

Ha en fin tirsdag!✿


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3