søndag 29. august 2010

helgen min

På fredag var jeg på skolen til klokken 15:20, da jeg var ferdig der dro jeg rett på jobb hvor jeg var fra klokken 16:00 - 20:00. Så dro jeg hjem og kosa meg litt med tuppa mi.

Lørdagen var kun kos. Først på morgenen var vi ute og gikk en tur i skogen, ble også litt bringebær spising for Ragne synes nemmelig at det er "namnam" som hun sier.
Hun sier "namnam" til det som ser godt ut, fine blomster og alle slags bær.

Søndagen (Idag) gikk bort til kos med Ragne, en liten trilletur og besøk hos foreldrene mine hvor Ragne ble en liten stund da jeg skulle på jobb til 16:00 -22:30! Jon Arne har vært litt overalt og fikset litt diverse ting.

Imorgen er det en ny skoledag, og imorgen skal vi også vise fram hva vi har gjort i D&H-timene.
Oppgaven var IMAGE, vi skulle tegne, skrive og finne klær osv som var stilen vår. Hva vi gikk med til hverdag, skole og på fest. Egentlig en ganske vanskelig oppgave, i allefall for meg som ikke har funnet stilen min enda. Jeg bare følger strømmen jeg.

Men nå skal jeg avslutte bloggingen for ikveld. Ganske kjedlig innlegg uten bilder, men det får bare være. Kanskje kommer det bilder imorgen?

Q: Hva har dere gjort i helgen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3