torsdag 26. august 2010

Image

Sitter på skolen og spiser bolle akkurat nå.

Etterpå skal vi vise fram en oppgave som vi har holdt på med.

Oppgaven var at vi skulle tegne imaget vårt, stilen vår. ( vi kunne også finne klær i blader og på internett)
Har tegnet en tegning og funnet noen klær i noen blader som jeg tror kanskje er min stil.
Er ikke helt sikker jeg, hvordan kan jeg vite hva som er stilen min når jeg ikke har funnet noen stil som jeg trives med enda? Vi skulle finne klær som vi bruker i hverdagen, på skolen og på fest.
Synes dette var ganske vanskelig oppgave jeg, det er jo ikke sikkert at alle vet hva som er deres image, ikke alle som har funnet sin stil osv.
Og det ble ikke bedre da jeg hater å tegne, jeg kan det jo ikke.

Noen vil kanskje si at jeg har valgt feil linje da, men det mener da ikke jeg. Er jo ikke bare tegning vi holder på med, får jeg da håpe.

Men, i allefall.. Dette var det jeg fikset på internett i går kveld da, som jeg håper kan si noe om meg og "stilen" min..



Hverdag/Skol: går for det meste i dongribukse, joggebukse, skjorter, hettegensere, og conversesko evt andre sko som jeg synes er komfortable. Bruker også en del t-skjorter og singletter.


På fest er det som regel shorts, strømpebukse, thigts og topper. T-skjorter, singletter eller litt finere gensere.
Bruker også en god del singelspenner når jeg skal ordne håret.
Tilbehør: Smykker og armbånd( når jeg har tid), parfyme, veske, piercing, mascara og eyeliner. Bruker også skjerf noen ganger, men er ikke alltid.

Hva synes dere om dette da? Ligner det meg, eller er jeg helt på bærtur når det gjelder denne oppgaven?






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3