lørdag 28. august 2010

krøller

Jeg har alltid hatt lyst på krøller. Noen ganger er jeg jo selvfølgelig glad for at jeg har stritt hår, men det hadde vært gøy med krøller noen ganger også.

På skolen idag hadde vi prosjekt til fordypning, hvor klassen var delt i to noen på frisør og andre på tekstil.
Jeg har frisør, fordi det høres mest spennende ut. Det er jo sikkert spennende med tekstil også, men det er jo ganske morro å ordne hår da.

Idag lærte vi å vaske hår. Da vi var ferdig skulle vi føne det tørt, da vi var ferdig med det og håret var knuske tørt skulle vi ordne håret på "kunden" vår. Kunden min var søte, snille Frida som har krøller men ville glatte det ut med glattetang (noe jeg aldri har gjort før!) Fikk glattet håret hennes og hun virket fornøyd.
Så var det min tur, fikk vasket håret og tørket. tilslutt ville jeg ha krøller.
vi hadde ganske liten tid igjen, så Frida og Birthe måtte lage de på meg.

Her er resultatet (fikk ikke tatt bilder rett etter krøllingen, læreren min har men hun er jo ikke her akkurat nå!)


KRØLLER!  (må også nevne at krøllene var bedre før idag, jeg har nemmelig vært på jobb ikveld, der for er det mange som har falt ut og er skikkelig rare MEN jeg trives slik!)


Q: Hva synes dere om krøller?

1 kommentar:

  1. Sv: Ja, desserten var ganske god, men jeg ble utrolig mett da ;b
    Aha, ja kan bli godt med helg da skjønner jeg^^

    Syns krøller er kjempefint jeg : )

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3