lørdag 25. september 2010

Blomsterdekoratør?

På skolen idag har vi lekt oss med blomster.
Gruppen jeg er på, har lekt blomsterdekoratører og laget mange fine oppsatser.
Fikk tatt en god del bilder av det jeg lagde, som jeg selvfølgelig skal sette inn i dette innlegget.



Det første vi gjorde var å legge oasis i vann, så fikk vi utdelt krukker som vi skulle ha oasis nedi for så å pynte med fine og friske blomster og blader.  På dette bildet var jeg godt igang med å sette blader inn i oasisen.

Her var jeg godt i gang med blomsteroppsatsen som skal stå i kantinen på skolen.
Jeg har aldri gjort dette før, så det ble ikke helt som jeg hadde tenkt det. Men det ble jo bra til å være første gang.

Her er ferdig resultat av den som skal stå på skolen. (Bilde tatt over blomsten)

Ferdig resultat fra siden.

Da vi var ferdig med vår første oppsats fikk vi lage en som vi skulle ta med hjem og pynte opp med i hjemmet, evt gi bort til noen.

Jeg hadde med meg en krukke som jeg hadde kjøpt på ikea, noe som ble ganske så stilig.


De tre siste bildene er av den som jeg hadde med meg hjem, som mamma fikk av meg.
Men nå er klokken mye over legge tid for en som går skole og jobber, så nå skal jeg finne senga!

Ha en fin kveld:)







5 kommentarer:

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3