onsdag 8. september 2010

dagen idag..

.. har hatt fri fra skolen idag, så jeg har gjort noen fornuftige ting.
Vasket litt klær og slappet av litt. Har også noen bilder jeg har lyst til å legge ut her, nå som jeg har tid til det.
Ragne sover ganske godt mens jeg og Jon Arne slapper av i sofaen med CSI på tv.




Jeg og tuppa kosa oss ute idag mens vi så på ett småbruk som blir lagt ut for salg. Det blir ikke noe kjøp der, for å si det slik selv om det så ganske greit ut, men må jo ha penger også. Og de vokser ikke på trær, noe som hadde vært ganske greit.
Fine detaljer ved inngangspartiet. Liker slike ting jeg. Huset er foresten fra 1850-tallet.

Får vel nesten bare drømme videre om hus og hjem. Blir ikke noe med det første, selv om det haded vært godt å betalt på noe som tilslutt blir vårt, enn å kaste pengene ut vinduet.
Men, den tiden kommer vel. En dag står vi der, med nøklene i hånden.
En fin tanke.

Jeg har foresten ikke fått noen navneforslag enda, så bruk fantasien og send forslag her.

Ha en fin onsdagskveld!

3 kommentarer:

  1. Ååh, å bo på et småbruk hadde vært perfekt!
    // Det er fra Åhléns:> De hadde flere andre fine óg!

    SvarSlett
  2. Joda, penger vokser på trær. Vel og merke bare på lønn ;)

    SvarSlett
  3. Koselig at du vil være med på give away hos meg :) Nydelig hus du viser, jeg drømmer selv om eget hus, men som du sier, det skal passe til pengeboken også :) Lykke til i letingen :)

    Ha en herlig uke!
    Klem Karina

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3