mandag 6. september 2010

lite blogging

Alle sammen er forkjølet og holder på med sitt.
Ragne er i barnehagen og storkoser seg med alle de andre barna og de ansatte mens jeg sitter på skolebenken og koser meg med fantastiske klassekamerater.

Synes det var ganske godt å begynne på skolen igjen. Selv om jeg av og til tenker over; "Er det virkelig dette jeg vil? Skal jeg bli det jeg har lyst til akkurat nå, hva skjer med sveisingen..?"

Dagene går slik. Masse tenking, tegning og frisering av hår i prosjekt til fordypning.
Når jeg kommer hjem er jeg sliten, spiser middag og leker litt med Ragne.

Prøver så godt jeg kan å være litt sammen med venner også, noe som går fint.

Ellers så er det noe jeg skulle ha blogget om her, men lurer på om jeg skal vente til jeg har testet alle produktene, eller om jeg skal teste noen produkter litt hverdag og skrive om en ting feks hver fredag, eller noe i den duren. Dere lurer kanskje på hva det er snakk om? Det får dere vite senere.

Har også tatt en del bilder i det siste, men kameraet ligger ute i bilen, så jeg lurer på om jeg skal legge de inn på skolen imorgen for så å redigere litt i photoshop.
Har ikke så mange nye bilder på macen heller da den ikke blir brukt så mye som før, men har jo en del gamle bilder som jeg kan dele med dere:


På dette bildet er Ragne kun noen uker. Hun var ganske rolig på den tiden. Kunne ligge å kose oss i timesvis.


Dette bildet ble tatt julen 09, Ragne var ca. 6mnd.


Dette bildet ble tatt av Ragne i sommer. Søte snuppa mi!

Nå framover skal jeg prøve å blogge så ofte jeg kan og klarer. Lover ingenting, men jeg skal prøve!

Ha en fin mandagskveld!✿

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3