mandag 13. september 2010

Myter og folkediktning ..

.. er ett kapittel som vi nettopp har begynt på i norskfaget som vi har på skolen.
Læreren står bare å snakker, vi gjør ingen ting. Prøver å høre på han, men det er ikke enkelt.
Har mest lyst til å gjøre oppgaver. Vi gjør aldri oppgaver, kun i matte og engelsk som jeg ikker har!

Er det ikke meningen at vi skal lære noe når vi er på skolen? Vi lærer jo ikke stort at å bare høre på læreren?


Sovner jo snart der hvor jeg sitter, håper vi får noen oppgaver snart så vi kanskje lærer noe snart.

Ellers så drømmer jeg om høsten, om vinteren og koselige kvelder hjemme med fyr i ovnen og stearinlys som dufter godt.
Nå gleder jeg meg bare til norsktimen er ferdi. Det er 5minutter til pause, da skal det bli godt med en røyk før vi begynner med Design & håndtverk..

Q; Hva gjør dere på skolen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3