torsdag 23. september 2010

skole

Er det noe som tar mye av tiden min akkurat nå, så er det skole.
Men det gjør ingenting, jeg liker jo det vi holder på med. Bortsett fra naturfag, gym og norsk, men håper det ordner seg. Har nemmelig spurt om å få fritak i det også.
Eneste jeg liker med skolen er de som går i klassen min og alt vi får gjøre.
Leke frisør, sy, male/tegne og være skikkelig kreative.

I det siste så har vi holdt på med blindetegning. Ingen hadde peiling på hvorfor vi tegnet så mye i blinde, men det fikk vi høre til slutt. Da skulle vi nemmelig lage portretter i mange ulike varianter. sluttproduktet skal bli fargerike spennende bilder utført i stofftrykk samt bruk av ulike materialer og teknikker.

Jeg er enda ikke ferdig med portrettet, men slenger inn en liten smakebit:

Kommer til å ta ett litt mer detaljert bilde av portrettet når jeg har blitt helt ferdig. Det var meningen jeg skulle holde på litt her hjemme ikveld, men symaskinen takket for seg. Den ble skikkelig tverr og ville ikke sy sikksakksøm. Det var jo akkurat det jeg trengte!

Imorgen skal jeg på skolen igjen, da skal jeg prøve meg som blomsterdekoratør.
Lurer på om jeg skal ta med mitt kjære kamera og ta litt bilder på skolen også, er jo morro å ha senere når jeg blir gammel og skal fortelle barnebarn hva jeg gjorde på skolen før i tiden.


Snuppa mi på kjøkkenbenken.

1 kommentar:

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3