mandag 4. oktober 2010

helgen er over ..

.. og høsten har kommet for fult. Det blåser skikkelig ute på kvelden, og mørket smyger seg innpå mye tidligere enn før.

Tiden går fort og det er litt av hvert som skjer.
Ragne har blitt forkjølet og det surkler av brystet hennes, hoster og er litt grinette på kvelden/natten.
Jeg er fortsatt på skolen, hvor vi har fått ett nytt prosjekt og bryne oss på.
Vi skal nemmelig lage en veske i plast. Er spent på hvordan slutt resultatet blir, men tror ikke det blir noe særlig for jeg er dritt lei av å tegne akkurat nå.

Da jeg var mindre var jeg stor fan av tegning, og gjorde ikke annet sammen med søskenbarna mine da vi var hos farmor. Vi satt ved spisebordet i mange timer hverdag og tegnet alt mulig rart.
Men det var før i tiden, nå klarer jeg virkelig ikke å tegne. Det er noe av det verste jeg vet. Hadde vært så mye bedre om vi kunne gjort noe annet, gleder meg i allefall til denne oppgaven er ferdig.

Det er en negativ ting med høsten, men det er samtidig posetivt.
Det er kulden, den liker jeg virkelig ikke. Det er kaldt på klasserommet, og panelovnene står ikke på heller.
Vi får ikke satt på de selv, så lurer på om vaktmesteren sitter med termodress, her er det i allefall kaldt.
Det som er posetivt med høsten og kulden er varme, gode ullklær. Store ullgensere, strømpebukser og ullsokker. Det andre posetive er fyring i ovnen hjemme. Det er koselig, selv om den er dårlig og blir aldri varm nok.

Akkurat nå funderer jeg over hvilken form vesken skal ha. Skal den være rund, rektangulær, firkantet eller oval? Kanskje den skal være trekantet?

(photo: weheartit.com)
En kopp med god te hadde vært godt nå. Kanskje hadde jeg fått varmen i kroppen også?


(photo:weheartit.com)
Når jeg er ute og røyker, føler jeg meg litt slik.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3