onsdag 20. oktober 2010

husmor

Bolledeigen står til hveing. Og straks blir det å lage lasagne til middag.
Fikk lasagne kit fra dolmia av farmoren min igår, så må jo prøve den også.

Ragne er ikke helt i form. Da vi hentet henne i barnehagen igår var hun varm og hadde feber.
Vi dri hjem til mamma/mormor, der var hun enda slappere og aldeles ikke i form. Så vi dro hjem igjen hvor Ragne og Jon Arne sovnet på sofaen.

Igår kveld kastet hun opp og feberen var der fortsatt. Skikkelig kosejente var hun.
Men formen har blitt mye bedre nå idag, noe som er kjempe bra.

Snøen har også kommet til trøndelag, noe som jeg syns var ganske tidlig. Kunne ventet til jeg har fått byttet til vinterdekk i allefall! Det er ikke så mye snø, men en liten halv cm kanskje.

Q: Har det kommet snø hos dere?

2 kommentarer:

  1. hej du :) ja idag kom det snö i göteborg :))

    SvarSlett
  2. Bare en liten hilsen fra trøndelagskysten :) Små til og med her!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3