onsdag 13. oktober 2010

hva skjer?

Før idag hadde jeg skrevet ett skikkelig langt innlegg som jeg tenkte jeg skulle poste da jeg kom hjem fra skolen, men den gang ei.
Da jeg lagret innlegget var det noe som skjedde, ikke spør meg om hva for jeg har virkelig ikke anelse på hva det var.
Alt kom bort, og innlegget ble så absolutt ikke lagret.

Men, det jeg skulle si var at det er en god del som har skjedd i det siste.
Mye som ikke skal nevnes på bloggen, men en del kan jeg jo nevne.

Jeg gikk jo design & handverk, og trivdes ganske godt. Klassen var super og de fleste oppgaver gikk greit. Det som ikke var så supert var at det var ganske mye tegning, noe som jeg hater og vi måtte være kreative hele tiden. Jeg er aldri kreativ. Er jeg heldig så får jeg ett lite kick på kvelden, men da er jeg jo ikke på skolen. Jeg trenger kreativiteten på skolen, noe som jeg mangler. Jeg har også funnet ut at frisøryrket ikke er noe for meg da det sliter mye på skuldrene.
Så nå har jeg bestemt meg for å bytte klasse. Imorgen skal jeg begynne på vg1 helse og sosial, sammen med masse andre jenter som har planer om å bli noe stort en dag. Noen har planer om barnehage, aldershjem og andre ting. Jeg legger lista litt høyere denne gang, jeg har nemlig bestemt meg for å jobbe med mennesker som sliter psykisk/har psykiske problemer. (Det store problemet er at jeg blir ganske fort skolelei, og det er veldig mange år med skole for å bli noe innen psykiatrien. Men jeg skal prøve. Jeg har jo enda mange år igjen)

Så imorgen starter ett nytt kapital i mitt liv, nye klasse venninder, nye lærere og helt nytt utdanningsprogram.

Jeg var også innom bloggen til Karen idag, hvor jeg fant en genial side.
Det er en side hvor vi kan legge ut om våre hemmligheter. Hele siden er norsk, noe som er supert. Har lenge lett etter en "posting secret" side som er norsk, og nå.. endelig!
Legger ut noen bilder som jeg fant der.




Ded
Dette var noen fine bilder fra siden. Vil du se fler? Trykk HER

Q: Har du noen gang lagt ut om slike hemmligheter på internett?


2 kommentarer:

  1. Kjenner meg igjen i det med kreativiteten. Vi må også være kreative på skolen, noe jeg absolutt ikke er. Men mottoet til skolen er at kreativitet kan læres, så får vi se da.. Det blir sikkert enklere å gå flere år på skole, hvis man går noe man interesserer seg for og har et bestemt mål å jobbe etter :)

    SvarSlett
  2. Sv: Det må være kjipt :-/

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3