tirsdag 19. oktober 2010

jon blund?

Hvor er du?

I allefall.. I løpe av høstferien skal jeg prøve å få redigert litt på bloggen.
Så om det ikke er helt som det skal være, så er det bare jeg som redigerer og styrer på.
Har også store planer om å lage en ny header. Må bare få tatt noen fine bilder først.

Skal straks finne sengen, som har ropt på meg i mange timer.
Imorgen skal jeg og Jon Arne dra en tur til trondheim for å se om jeg får brukt opp gavekortet mitt som jeg fikk av han til jul (ja, jeg er ekstremt treig men vet jo virkelig ikke hva jeg skal kjøpe!)
To bilder fra den tiden jeg virkelig var en fargeklatt på håret. Akkurat her var jeg turkis.
Tror kanskje disse bildene er tatt i 2007-2008, er ikke helt sikker men morro var det!



1 kommentar:

  1. Det er SÅNN jeg husker deg! Haha! Har tenkt på om jeg ville kledd sånn farge like godt..Syns det er dritfint!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3