lørdag 6. november 2010

Jeg vil ikke sove!!

Ragne vil ikke sove. Akkurat nå sitter hun på gulvet og tegner noe fint, mens jeg sitter med oppgaver i helse og sosialfag..
Kanskje Ragne tegner en liten julegave til noen i familien?

Jon Arne er ute og har ikke med seg mobilen, noe som er ganske typisk mannfolk, eller hva?

Har jo ikke så mye å si at Ragne ikke sover nå, for det er jo helg. Og hun vil nok heller sitte å se i bøker, og tegne litt enn å sove i senga. Hvorfor sove når en kan gjøre så mye annet?

Snøen har ogå kommet til trøndelag nå. Jeg håper så inderlig at den holder seg slik som den er nå.
Der vi bor har det kommet en god del, mens ned i bygda er det ikke fult så mye snø.
Lurer på om det er masse snø på fjellet, så jeg får gått litt på ski.
Må bare få kjøpt skiene mine først. Må også kjøpe akebrett som vi kan bruke sammen med Ragne.
Gleder meg til vinteren kommer for fult og julen nærmer seg, selv om jeg hater å handle julegaver så er det koselig.

Dette ble ett lite(langt) innlegg om hva vi gjør akkurat nå, og hva vi gleder oss til.

Q: Hva gleder du deg til?

1 kommentar:

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3