onsdag 22. desember 2010

I det siste ..

... har jeg stresset meg ferdig med julegavene (jeg tror jeg er ferdig nå)
Gavene er ikke det store, da jeg ikke har fantasi og penger til å kjøpe det jeg vil kjøpe til familien men jeg håper de blir glade for det de får uansett.

Jeg og Ragne hadde ett lite besøk av mammaen min idag, hvor vi fikk litt diverse julepynt. For noen dager siden var det også en dame som kom på døra vår og solgte blomster for fotballen i bygda. Jeg kjøpte tre nydelige julestjerner, som står rundt om kring i stuen vår. Har også funnet laderen til speilreflekscameraet mitt, så jeg tenkte å legge ut litt bilder av pynten jeg har fått av mamma og den fine nissejenta mi.





Disse bildene er det mamma(mormor) som har tatt av
nissejenta som spiser mandarin. Kjolen/genseren som hun har på seg var en gang i tiden min. den er da altså 19år gammel.






Her er ett bilde fra da vi var hos foreldrene mine å akte akebrett noe som virkelig var morro.

Ragne kan være en skikkelig tullejente iblandt. Her sitter hun i gangen til foreldrene mine og er straks klar for å gå ut med lua og arbeidshanskene til morfar!


Da føler jeg det ble nok Ragne i dette innlegget, og nå skal vi over til noe av juledekorasjonene som jeg har i stuen. Jeg må bare advare dere litt først da og si at jeg er virkelig ingen mester fotograf, men jeg liker å prøve ut nye ting med cameraet mitt osv. Her kommer amatørbildene:




Lukt og lyder blandes sammen 
etter oppskrift fra min mor.
Denne arven skaper rammen i det huset hvor vi bor.

Alt det kjente vil jeg hente frem til jul fra år til år.
Jobb og hverdag må nok vente til vi nok av julen får.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3