tirsdag 7. desember 2010

Juleønsker

Jeg har litt dilla på søte ting som vi trenger.
Vi trenger selvfølgelig ikke alt, men det meste.

For ikke så mange dager siden fikk vi en mini-katalog i posten fra Black Design.
Jeg har ikke sett i den før idag, og jeg ble virkelig forelsket i ganske mye i bladet.

En av mine mange favoritter er denne:



Skåler for snacks og godteri med morsomme tekster. Skålene leveres i fire farger og tre forskjellige størrelser. Tåler mikrobølgeovn og oppvaskmaskin.

En annen stor favoritt har blitt Iphone 4. Fikk testet den litt idag, da pappa har fått en gjennom jobben, og jeg må si jeg er sjalu!
Den har jo virkelig alt! Og om den ikke har alt, så kan du laste ned alt via AppStore!










En annen ting jeg forguder for tiden er duftelys.





Det er det samme hvilken farge og duft det er, bare den er fin og frisker opp her hjemme.

Da kommer jeg ikke på flere ting.
Bortsett fra at dette skulle blitt postet for ca 2uker siden. Har vært skikkelig slapp på bloggingen, da jeg ikke har det store å blogge om. Det går liksom bare en vei og det er fremover. Det er masse skole, jobbing og Ragnekos. Og det blir ikke bedre at av det snart er jul. Masse stress, julegavehandling o.l.

Igår var det 2.søndag i advent, bare 2 . søndager igjen og VIPS der var det masse god mat, gaver, familie og venner. Så vi får se hvordan det blir med bloggingen nå fremover, Skal jo jobbe en god del i julen også men det ordner seg.


1 kommentar:

  1. Oii, d va kjæmpesøte skåli!! :) Sånne vil æ å ha!
    Duftelys væt æ korr du kan få i værtfall, for æ sæll næmli værdns bæste duftelys! ;D

    Har utfordra dæ på bloggen min :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3