onsdag 22. desember 2010

Mitt stjernetegn og mine egenskaper ..

Fiskene

20februar - 20.mars
Styrende planet: Neptun
Element: Vann

Positive egenskaper: Intuitiv, mottakelig, tilpasningsdyktig, fantasifull, kunstnerisk, ydmyk, har medfølelse, musikalsk, elsker musikk, kreativ, synsk, har innlevelsesevne, følsom, vennlig, mild, drømmende, mystisk.

Negative Egenskaper: Sårbar, forvirret, flykte fra virkligheten, uklar, passiv, uærlig, lukket, lar seg lett lede.

Mine farger

Karmosinrød, gul, gull, hvitt, lyseblå og sjøgrønn.

Mine Lykkesteiner

Månestein, ametyst, perle, jade, bergkrystall, akvamarin, jaspis.


Mine blomster

Fioler, valmuer, snøballtrær, iris, vannliljer, asters.


Q: Vet du hva som er dine farger, lykkestener og blomster?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3