mandag 13. desember 2010

siste skoleuke + video av Ragne

Nå har vi begynt på den siste skoleuken før jul.
Det vil si at vi bare skal kose oss hele uken. Idag var vi på ett eldresenter hvor vi bakte og drakk kaffe sammen med brukerene. Kjempe koselig.
Imorgen skal alle helse og sosialklassene har juleverksted, vi skal spise grøt og kose oss. På onsdagen skal vi ikke på skolen før klokken halv tolv. Da er det vollyball- og fotball cup, som jeg hadde store planer om å hive meg på men det går nok ikke for denne gang. Mandlene mine har hovnet opp skikkelig, og jeg har en potet i halsen, når jeg gjør noe som får meg til å bli sliten blir jeg skikkelig tørr i munnen og de hovner opp litt ekstra.
Men håper det går over fort, for slik gidder jeg ikke å gå lenge.

Tok akkurat opp en video av Ragne:


Ganske dårlig kvalitet på cameraet, da jeg filmet med webcam.
OG jeg synes at dere skal ignorere den "søte" stemmen min!

Takk


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3