onsdag 8. desember 2010

Utfordring ..

Jeg har blitt utfordret av Lise, og jeg sier jo aldri neitakk til slike ting.
Så her kommer det:

Har du noe kallenavn?
Har ikke noen spesielle kallenavn, men Tinus er vel det som blir mest brukt, også mamma da.

Hvor bor du nå, og hvor vil du resten av livet?
Akkurat nå leier vi ett hus i Åsen. Jeg vil bo resten av mitt liv i ett hus på Frosta eller Åsen.
Frosta er jo finest, men er jo også veldig avhengig av hvor vi får jobber.  osv i fremtiden.

Hvor mange barn vil du ha, og hvilken kjønn?
Jeg skal max ha to barn. Kommer på samme hvilket kjønn det er, men hadde jo selvfølgelig vært morro med en gutt.

Hvilken kroppsdel er du mest fornøyd med hos deg selv?Det tror jeg kanskje må bli øynene, eller kanskje nesa mi.. Ganske usikker på den egentlig.


 Hvilken kroppsdel er du minst fornøyd med?
Magen, brystene og rompa kanskje.

 Hva er din yndlingsfarge?
Liker mange farger. Men yndligsfargene må vel kanskje bli blå, svart, hvitt og andre diverse jordfarger.

Hvis du kunne valgt 1 sted du kunne dratt til, hvor hadde det blitt?
Tilbake til Canada.

 Hva ville du hatt med deg på en øde øy? (kun 1 ting)
Iphone 4 med evigvarende batterikapasitet og fryktelig bra dekning.

Hva kan du ikke leve uten? (materielle ting)
Mobilen min, dataen, duftelys og røyken.

Hvor var du da du hørte at Michael Jackson var død?
Jeg fikk en tekstmelding av samboeren min. "Michale Jackson e dau!" Ellers så følger jeg med på nyhetene, så fikk jo se det er også. Var hjemme da jeg fikk beskjeden.

Hvilke tv-serier følger du med på?
Akkurat nå følger jeg med Greys Anatomy, Hotel Cæsar og Unge Mødre. Oog Søstrene Kardashian.

 Tidenes beste bøker?
Sebrapiken og boken til Regine Stokke.

 Hvem synes du er verdens fineste kjendis?
Det må vel kanskje bli pink det.

 Hva ønsker du deg aller mest til jul?
Nytt hus, snill unge og iphone 4!

Hvilke blogger leser du hver dag?
Noen eksempler på blogger jeg leser hver dag;
Ina, Jorid, Rebekka

Ellers så leser jeg de andre som jeg liker på bloglovin.

Hva er ditt/dine nyttårsforsett?
Være flink på skolen, mins mulig fravær, være mye sammen med Ragne, men også sammen med venner. Tjene masse penger, kjøpe hus? 

Jeg gir utfordringen videre til alle dere som ser den, og vil ta den!

1 kommentar:

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3