mandag 3. januar 2011

2011

Første skoledag er over, og vi har hatt vikar i hele dag noe som har vært slitsomt!
Ragne var i barnehagen idag for første gang siden juleferien. Da jeg leverte hun var hun litt for glad i meg og ville bare kose, men det slapp hun fort ifra seg og begynte å leke med de andre barna.

Har også kosa oss skikkelig i jula, og vi koser oss enda. Vi fikk utrolig mye rart til jul, og det er jeg meget takknemmelig for. Vi fikk bla. skoskap, gavekort, klokke, duftelys, vedkurv og andre ting vi virkelig trenger.

Ragne fikk også masse fint. Hun fikk 4x dukker, fischer price traktor, klær, duplo og masse annet fint!
En av favorittene er virkelig duplo. Hun kan sitte i mange timer og bare holde på med duplo.
Her er snupsi godt i gang med å bygge tårn! En av favorittgavene som hun fikk av gammel onkelen sin.

E
n annen ting vi har gjort i julen:

Ragne elsker jo fart og spenning, og hun storkoste seg når vi kjørte på akebrett. Gliste skikkelig bredt og lo masse! Herlige snuppa mi.

Imorgen er det tid for kontroll med Ragne igjen. Skal bli morro å se hvor lang hun er blitt og hvor mye hun veier. Hun er jo tross alt 18mnd nå (straks 19). Skal muligens også en liten tur til en venninde som fikk en datter 17.des. Skulle ha vært der for lenge siden, men med masse jobbing og styr så får jeg jo aldri tid til slike ting. Men, imorgen har vi jo fri så da må vi nesten prøve å få til en tur dit! Gleder meg i allefall kjempe masse til å se nurket, da det er så mange som sier at hun bare er så nydelig! Kjenner det klør litt i livmora mi når alle i rundt meg blir gravide, men jeg skal holde meg!
Skal ikke ha barn før alt er i orden. Økonomi, hus og alt det andre som må til. Så hvis jeg skal komme meg opp i morgen tidlig sammen med Ragne, så må jeg finne senga nå.
Varmepumpen varmer godt rundt meg også, så jeg sovner snart der jeg sitter.
Ha en fin kveld alle sammen, og Godt Nyttår!♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3