torsdag 3. mars 2011

1.dag igjen

Ragne er blitt levert i barnehagen og jeg sitter å slapper av litt før jeg skal ta meg en god og varm dusj, etterfulgt av litt lesing til prøve. Har prøve i 4.time idag i temaet "menneskets utvikling" håper bare så inderlig at dette går bra.

Legger også med noen bilder av Ragne, som bare blir større og større for hver dag som går.
Hun sier mye mer nå om dagen også, og leker med alt hun kommer over.
Noe av det hun sier er: 
Ball - Ball
Ufus - Rufus
Mamma
Pappa

mommo - mormor
Ja
Nei

Ballol - Ballong
mannj - Mann
(hun sier mye mer også, men er ikke alt jeg kommer på akkurat nå)

Som sagt litt over her, så leker hun med alt hun kommer over. Hun har ikke noen favoritt leke, men er veldig glad i å bygge med duplo, og kjøre med togbanen. Hun elsker også å være ute og ake på akebrett, eller renne seg i sklia på barnehagen. Hun er også veldig glad i å spise snø, noe jeg ikke liker så det er bra det meste av snøen har forsvunnet.
Her har jeg og Ragne bygd ett tårn av duplo, noe som var kjempe stas

På dette bildet var hun ganske opptatt av å holde på med dukkene sine. 
Den hun holder fikk hun av Fadder Kristin til jul, tusen takk for den. 

Flere bilder kommer nok i løpe av dagen, evt ikveld.. eller kanskje en annen dag.
Vi får se hvordan det blir. En ting er i allefall sikkert og det er at jeg skal bli mye flinkere til å blogge enn hva jeg er nå, jeg trenger bare litt motivasjon og inspirasjon, så kommer det seg.






2 kommentarer:

  1. Fine bilder! : )

    SvarSlett
  2. Så tøff liten frøken som bygger duplo! Det er så viktig for både gutter og jenter å få lov til å leke både med duplo, tog og dukker! Mine to gutter (tredjemann er for liten enda) leker mest med tog og Duplo,men innimellom med dukker :-)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3