lørdag 5. mars 2011

20år


Da har jeg blitt 20år og jeg kan vel med hånda på hjertet si at jeg kjenner absolutt ingen forandring fra da jeg var 19år. Eneste forandringen er jo at jeg "endelig" kan kjøpe sprit på vinmonopolet, men jeg er ikke av de som drikker hver helg så det kommer jo akkurat på samme for meg om jeg får kjøpt sprit eller ikke.

Da jeg kom på skolen igår fikk jeg meg en liten overraskelse, en utrolig koselig en.
Da jeg kom inn i klasserommet sto det en sjokoladekake på pulten min, med lys.

^

Vil også benytte anledningen til å Gratulere Marianne med dagen idag..

Gratulerer med dagen tuppa!


Håper du får en superduperfin dag og en haug med masse flotte gaver! 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3