torsdag 17. mars 2011

fridag

Idag har jeg en velfortjent fridag fra skolen.
Læreren skulle nemlig bort i helsefagtimene og det er jo bare de timene jeg har på torsdager så jeg slapp og dra på skolen, og fikk oppgaver jeg skulle gjøre hjemme isteden.Etter at jeg hadde kjørt Ragne i barnehagen tenkte jeg å begynne med oppgavene, så jeg kunne finne på andre ting idag, isteden for å sitte å glane i skolebøker. Da jeg åpnet boka, fikk jeg ett lite sjokk. Men jeg var på en måte ikke så sjokkert allikevel.
Jeg hadde nemlig gjort oppgavene ifra nr. 1-7, så hadde bare 8-13 igjen, noe som gikk ganske fort. Fikk levert de på itslearning og nå slapper jeg av med gode blogger, og ikke fult så gode blogger.

Når jeg tenker meg litt om, så er det en god stund siden sist jeg blogget og en god del har skjedd.
Jeg har fått unna en bil, og kjøpt en ny. Mot den gamle bilen min fikk jeg anlegg for å ha i den nye, og en iphone 3g, som jeg er storfornøyd med. Har ikke fått testet anlegget enda, da jeg mangler diverse kabler og slik men skal prøve å få fikset det i helgen.
Bilde av Ragne tatt med Iphone3g, da vi var hjemme hos farmoren min.
En annen litt morsom ting er at jeg er i avisen idag!
Så jeg oppfordrer dere alle til å kjøpe "Frostingen" for dere som har mulighet til det.
Marianne (som går iklassen min) jobber nemlig for frostingen og spurte en dag om hun fikk ta bilde av meg, og om jeg kunne svare på ett spørsmål om hva jeg likte å bruke av klær.
Har ikke fått tak i avisen selv enda, men jeg bladde igjennom da jeg var innom jobben i morges, og det så jo ganske bra ut. Marianne skulle ta bilde av Frida også, så det ble så vi tok bilde sammen.
Her har dere en liten smakebit på hvordan photoshooten gikk:

Frida i grønn, og jeg i svart!
Skal høre med Marianne om hun kan sende meg resten av bildene som ble tatt, så kanskje dere får se flere bilder av den vellykkede photoshooten vi hadde!

Nå må jeg nesten stikke, skal ordne meg litt før jeg setter snuten mot Frosta for å vokse øyenbrynene mine!

Håper du får en fin dag!


1 kommentar:

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3