fredag 25. mars 2011

Nytt hår!

Fikk en søt pakke i posten igår, og den inneholdt ett fint kort, en pakke med gummistrikk og en kiwi pose med.. *trommevirvel* Syntetiske dreads!
Fikk den fine pakken av Lise, og jeg kan ikke akkurat si at jeg angrer på at jeg kjøpte de av henne.
De er bare helt fantastiske og jeg gleder meg skikkelig til jeg kan ordne mine egne dreads med mitt eget hår!
Jeg har nemlig funnet ut at jeg skal prøve å spare til langt hår nå, tviler på at jeg får det til.. men jeg skal prøve!





Har også fått bestilt meg noen perler for å ha i håret, håper de kommer så fort som mulig.
Elsker å få pakker i posten!
Må også nevne at jeg har begynt på prosjekt utviding av lober igjen! :)
Har fått bestilt meg 2x nye 3mm spiraler som kommer i posten snart, så blir det stretching videre opp til 10-12mm, vi får se hvordan det blir. Har i allefall spiraler opp til 8mm.

Q1: Vet du av noen nettsider som selger perler for å ha i dreads?
 

Q2: Vet du av noen bra (og rimelige) nettsider som selger diverse for å ha i ørene?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3