onsdag 23. mars 2011

Svar på spørsmålrunde

Litt forsinket, men her kommer svarene på spørsmålene jeg fikk på dette innlegget. t


Lina Amalie sa...
Hva liker du best å se på tv?
- På tv liker jeg å se CSI, frustrerte fruer, greys anatomy, home and away, hotell cæsar og andre serier..
Liker også å se dokumentarer og nyhetene.

Hvilken film er din favoritt?
- Min favoritt film er Girl, Interrupted

Hvordan mobil har du?
- Akkurat nå har jeg en Iphone 3G


Anonym sa...
Hvor gammel er Ragne?
- Ragne er født 19.juni.2009, det vil da si at hun er 1år, 9mnd og 4dager.


Hvor bor du? (hjemme hos foreldrene eller alene)
-Bor hjemme hos foreldrene mine akkurat nå, men leter febrilsk etter ett eget sted å bo.

Var Ragne planlagt?
- Fra min side, så var hun litt planlagt ja.

Trives du på skolen?
- Ja, jeg stortrivse på skolen. Kjempe flott klasse har vi også, og verdens beste lærer!

Hvem er din beste venn/veninne?
- Ingen nevnt, ingen glemt

Om du skulle ha tatt opp kontakten med en gammel venn/veninne, hvem ville det vært og hvorfor?
- Det må nesten bli barndomsvenninda mi, Randi Beate. Vi var sammen hele tiden og gjorde masse rart. Så begynte vi på vgs, og vi ble skilt fra hverandre.. synd men sant, slik er livet.

Hva vil du bli?
- Jeg vil fortsatte utdannelsen min og få fagbrev innen sveising, men jeg vil også fortsette utdannelsen min innen helse og sosialfag, da jeg har tenkt å gått helsefagarbeider neste år om jeg ikke får lærlingplass. Så videre ta kurs og komme meg innen for psykiatrien, da som pleier og ikke bruker :p


Anonym sa...
Hvem er den rareste/mest orginale du kjenner?
- Den rareste og mest orginale jeg kjenner må nok bli deg, Tarje.

Hvilken person du kjenner tror du innehar størst kunnskap generelt?
- Den er jeg ganske usikker på, men kjenner jeg deg rett så vil du garantert at jeg skal skrive Tarje?

Hvem har den fineste bilen av de du kjenner?
- Her vil du vel også at jeg skal si Tarje, men nei. Slik er det ikke!
Den personen som har den fineste bilen som jeg kjenner akkurat nå må nesten bli Oddgeir. Fytti grisen for en lekker volvo!

Hva slags sminke bruker du?
- Bruker sjelden sminke, men det går mest i mascara og eyeliner ..

Hvordan ser livet ditt ut om 5 år tror du? og 10 år?
- Veldig usikker på hvordan livet mitt er om 5 og 10 år.
Håper bare at jeg har en bra jobb, hvor jeg tjener akkurat passelig. Og at jeg har ett sted å bo.

Når har du fødselsdag?
- 4.mars

Er du flink på skolen?
Hvilke karakterer har du?
- Er ikke flink, men er heller ikke dårlig.
Får ikke 6, men får heller ikke 1. ;)

Hilsen hemmelig beundrer :)












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3