onsdag 23. mars 2011

Trondheim

Dagen idag har vært helt fantastisk gøy og koselig!
Det var siste dagen min i praksis idag, og i den anledning dro vi til Trondheim for å bowle og bare kose oss. Vi hadde fått hørt at vi skulle dra på ikea for å spise, for vi måtte uansett innom for å kjøpe noen reoler som de skal ha på Solhaug.
Ble litt paff da vi skulle dra for å spise, for vi dro ikke akkurat til ikea.
Dere kan vel egentlig kanskje ikke gjette hvor vi dro heller?
Noen hint er: Egon, høyt oppe i luften, går i rundt.

Nemmelig, vi dro til tyholdttårnet for å spise lunsj!
Da vi kom opp dit kjente jeg med en gang at det gikk i rundt der oppe, noe som var skikkelig ekkelt, men det var nesten værre at det var så langt ned til jorda igjen.
Har jo høydeskrekk, men jeg overlevde og koste meg masse sammen med de herlige menneskene!
Da vi var ganske mette og fornøyde med maten satte vi snuten hjemover mot Åsen igjen, jeg sovnet på turen hjem men våknet akkurat idet jeg skulle gå av bussen. Flaks?
Her er de berømte bowlingskoene i str 48. Har aldri sett så store bowlingsko før, så dette måtte jo dokumenteres sammen med den lille foten til Kristin!


Litt av utsikten fra tårnet! 


Deilig lunsj!


Det var litt fra dagen min, håper dere har hatt en like fin dag som jeg har hatt!


http://

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3