torsdag 28. april 2011

Dagen idag, i noen få bilder.

Jeg har fortsatt ikke funnet laderen til mitt kjære Nikon kamerea. (har ikke sett så veldig mye etter det heller da, så skal jo egentlig ikke klage!) Så bildene som kommer inn på bloggen nå fremover er tatt med iphone, eller digitalcamera.
Kommer til å skrive under bildene om de er fra iphone, eller digitalcameraet!

Har også funnet ut at Picnik.com er en genial side for de som vil redigere bildene sine fort og galt, og legge til tekst eller sette inn ramme. Jeg har jo photoshop cs5 på datamaskinen min også, men er ikke så storfan av det lenger da jeg vil at bildene skal redigeres fort, så jeg får lagt de på bloggen.




(alle disse bildene er tatt med iphone)
Håper du har hatt en like fin dag som meg?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3