mandag 4. april 2011

Helgen min..

.. i noen få bilder ..
Og litt tekst. Må jo kanskje nevne hva jeg har gjort, i alle fall i små stikkord.

Klassefest > tur på byen med venner . Hjemme sammen med Ragne, lek i sandkasse og sølepytter.
BARE KOS!

 Jannicke & Meg, venter på mat og drikke 
Ida, Marianne & Meg venter på mat & drikke.
Meg, Marianne & Thea klare for å fylle opp glassene våre med ganske god drikke. 
 Måtte jo selvfølgelig ta ett klassebilde mens vi holdt på. 
Godt i gang med drikkingen, Nadja, Meg & Ida storkoser oss! :)


Håper du også har hatt en skikkelig super helg!




1 kommentar:

  1. Digger håret ditt !
    Så ut som du hadde en fin helg. Jeg hadde værtfall ei kjempe fin helg i Trondheim ! ;)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3