onsdag 20. april 2011

minner

Var hos mormoren min og klipte oss en dag, og da spurte hun om jeg kunne ta med meg minnepennen som hun har i fotorammen for å legge inn nye bilder av Ragne. Noe jeg selvfølgelig kunne gjøre.

Var ganske mange gamle bilder på minnepennen, som jeg selvfølgelig kopierte og lagde en mappe til på pc'n min.

Dette bildet er fra da vi finn besøk av mormor, oddrun og onkel Eirik på barsel.
På bildet er mormor(oldemor til Ragne), Meg og Lille Ragne.

Her er ikke Ragne så veldig gamel, vår første tur ved sjøen etter fødselen.

Fire generasjoner. Mamma(mormor til R), Meg, mormor(oldemor t R.) og Ragne selv!

Bilde fra dåpen. F.v Fadder Jon Arne, Pappa Jon Arne, Ragne, Meg og Fadder Kristin. 

Julaften 2009.


Jeg og Ragne koser oss i godstolen hjemme hos oldemor på Frosta!

Ragne og Gammel onkel Eirik nede ved fjæra på Frosta!

1.årsdagen til Ragne. Stakkar liten hadde fått ørebetennelse og hadde skikkelig høy feber denne dagen.
Satser på at 2.årsdagen går mye bedre, uten sykdom og med masse kaker og ballonger.

Ragne koser seg med solbær hjemme hos mormor og morfar.

Synes det er så morro å se tilbake i tiden, Ragne vokser jo så alt for fort og tiden flyr av sted.
Hvor ble det av babyen min ?











1 kommentar:

  1. SV:Mistet det for at jeg muligens har Epilepsi, men på de undersøkelsene jeg har tatt og fått svar på ser alt fint ut. Så krysser fingrene for at jeg ikke har det og får førerkorte tilbake så fort som mulig ;)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3