tirsdag 19. april 2011

påsken ..

.. har kommet og jeg er kanskje dom som sier at jeg ikke har tid til å blogge nå, men sannheten er vel heller den at jeg ikke har noe mye å blogge om.
Jeg kan jo selvfølgelig ta masse bilder i løpet av dagen, og poste de her på bloggen men har jo ikke tid til å ta bilder heller.
Fikk tatt litt bilder idag, da vi grillet pølse her hjemme.
Kanskje ikke så veldig vakkert bilde av Ragne og hennes mormor, men Ragne griller faktisk pølse selv på dette bildet. Det er virkelig ikke noe en får se hverdag!

Vi gikk en tur på stien og hørte skogens ro, for å se om vi fant blomster. 
BINGO, det gjorde vi. Her er en liten søt "bukett" med blåveis. 

Håper dere koser dere masse i påsken!

 





2 kommentarer:

  1. åh, håpe d sjer sånn ut i påska i år å!! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Enig!
      Med masse sol. 0.snø .. masse blomster.. å grillpølse.. herlig!

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3