søndag 24. april 2011

rotehode

Jeg er virkelig ett skikkelig rotehode.
Etter at vi flyttet hjem til foreldrene mine igjen, har jeg virkelig ikke peiling på hvor jeg har ting.

For eksempel, i går gikk kamraet mitt tom for strøm.
Jeg tenkte jeg skulle lade batteriet så jeg får tatt bilder når jeg føler for det.
MEN slik ble det da altså ikke. Jeg har rett og slett ikke peiling på hvor jeg har laderen, og jeg kan ikke akkurat si at jeg sorterte og pakket bra når vi skulle flytte. Så det kan jo være hvor som helst. Satser på at det ikke er så langt unna, for jeg trenger det virkelig nå som det er så fint vær her i trøndelag og Ragne er så livlig av seg. En må jo få kunne tatt bilde av ting som skjer, men det må bli med Iphone`n min noe jeg ikke er så stor fan av akkurat nå.

System i rotet, rot i systemet!


Gleder meg til å få flytta igjen, så jeg finner ut hva jeg har og hva jeg trenger, og ikke trenger.
Føler jeg må få rydda skikkelig i tingene mine en dag, men det er jo ett ork nå som været er så fint og en bare vil slappe av og nyte livet.


 








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3