søndag 10. april 2011

søndagen

Var på jobb idag fra klokken 11-16, noe som var godt men samtidig ganske slitsomt.
Har vært ekstremt mye folk innom Esso idag, men det er jo bare koselig. Får jo treffe så mange forskjellige folk, unge og gamle, snille og sure.

Da jeg kom hjem spiste jeg laks sammen med Ragne, alltid godt.
Etter middagen kledde vi på oss og gikk ut en tur, Ragne hadde vist nok vært ute hele dagen men hun får virkelig aldri nok friskluft.


Satte først og trilla litt ball, Ragne ble ikke helt fornøyd da mormor tok ifra henne smokken da jeg skulle ta bilde, men det ordnet seg fort da hun fikk tilbake smokken!


Etter å ha trillet litt ball ville Ragne ut å gå en tur, vi gikk ut mot en plass som vi kaller "fotballplassen" for å se om vi fant blomster.

Da vi kom hjem igjen var det tid for bading, Ragne hadde ikke sovet dupp idag så hun duppet av på kjøkkenet når jeg skulle kle av henne før badingen. Bading gjorde susen og hun sovnet ganske fort i sengen, jeg våknet igjen klokken 19:00 og gikk ned på stuen for påskeegg kos og tvtitting før jeg nå tar kvelden!

Håper du har hatt en fin helg!



2 kommentarer:

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3