lørdag 30. april 2011

Tulle traktor jenta!

For noen uker siden kjøpte vi en ny brukt traktor til Ragne, noe som virkelig falt i smak hos tuppa som har dilla på alt som kalles kjøretøy.

Idag dro vi på en liten kjøretur med den lille grønne traktoren og snuppa kosa seg skikkelig.



Ellers idag så tok jeg med meg Lina Amalie på trening. Noe som både var koselig, slitsomt, godt og ekstremt varmt. Forbrant en del kalorier, men det skar seg skikkelig da vi dro for å kjøpe softis etter treninga! (FY!)

Nå sitter jeg bare i sofaen og slapper av. Tv'n står på i bakgrunn og jeg lurer på om jeg skal finne senga.
Imorgen er det en ny dag med jobbing som står på timeplanen, vakta mi (11-18) er ganske grei imorgen da så skal jo ikke klage. Er verre med den som er på søndagen, da jeg har stengvakt. Trodde jo vi hadde fri fra skolen, men slik var det da altså ikke. Syns ikke det er så alt for gøy å stenge når jeg skal på skolen dagen etter. Iallfall ikke når jeg har Ragne, og må "stresse" med å få hun i barnehagen til riktig tid.
Men, den tid.. den sorg. 


Nå kjenner jeg at jeg må få min daglige dose med koslige blogger, før jeg finner sengen.
Når jeg har funnet sengen skal jeg drømme om hus & hage, som en dag skal bli mitt.

Håper du har hatt en fin dag idag, og at du får en super helg!
(psps: bildene er tatt med digitalcamera)








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3