søndag 29. mai 2011

burgermania!

Kan med hånden på hjertet si at det har vært litt slitsomt å jobbe idag.
På alle skiftene som var idag er jeg 98% sikker på at det ble solgt godt over 50stk hamburgere!
Vi har nemlig en slik kampanje på Esso nå hvor det er 20%rabatt på alle hamburgere!
Folk i alle aldre og fasonger skal ha alt ifra 100g til tigerburger som er hele 300g! Noen tar tilogmed kyllingburger, for de mener det er sunnere. Ikke vet jeg, men selv liker jeg best vanlig hamburger, eller biffburger som vi så fint kaller det på jobben.

Nå over til noe annet, nemlig tattooveringer!
Jeg har tenkt over dette i noen år nå, men har aldri kommet fram til hva jeg vil ha av motiv, og jeg har heller ikke peiling på hvor jeg vil ha kroppskunsten. Slik som jeg tenker det akkurat nå, og håper at det blir.
Så får dere en liten smake bit her:
Skal også ha noen andre herligheter av noen tattooveringer, og kanskje det kommer en ny piercing også?
Noe må man jo unne seg en gang i blant!

Nå skal jeg tenke over litt diverseting, mens jeg svever inn i drømmeland sammen med snuppa mi som er bortskjemt og sover sammen med mamma'n og pappaen sin! Jobben venter imorgen også, en enda kjekkere vakt, håper bare på at det blir fint vær så jeg kan kose meg ute på trampolinen til jeg skal sove!
Håper du har hatt en fin dag, og er du litt sulten? kom innom Esso å kjøp burger da vel!










1 kommentar:

  1. Mmm, så søt Ragne er da :))
    Stilig med strikket trønderbunad også.
    Kos dere med trampolina, tjihii ;))

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3